Systém právě provádí akci na pozadí, vyčkejte prosím dokud akce neskončí.

REDA e-shop
 

xxxxxxxxx




Vítejte v e-shopu společnosti SHELL

REKLAMACEVaše přihlášení do e-shopu REDA CZ SHELL proběhlo úspěšně.

Přejeme Vám pohodlné objednávání a věříme, že u nás budete spokojeni.

_________________________________________________________________________________________________

Vážení provozovatelé čerpacích stanic,
veškerou agendu čerpacích stanic přebírá Lenka Řezníčková
email: lenka.reznickova@reda.cz, telefon: +420 739 525 261
Pro komunikaci můžete nadále využívat i emalové adresy: smart@reda.cz
Váš Smart team
_______________________________________________________________________________________________


REKLAMACE

Vážení provozovatelé čerpacích stanic,
chtěli bychom Vás informovat, že v případě reklamace Smart dárku, kdy se zákazník obráti přímo na čerpací stanici, je potřeba bezodkladně informovat společnost REDA a objednat ihned i svoz na e-mail: smart@reda.cz
Doba na vyřízení reklamace je 30 dnů od vyplnění reklamačního listu. Jen společnost REDA a.s. je oprávněna řešit reklamace Smart dárků. Se zákazníkem je potřeba v každém případe vyplnit Reklamační list.

V případě, že zákazník požaduje výměnu kus za kus (hlavně u drobných položek menší hodnoty dostupných na čerpací stanici), můžete zákazníkovi výjimečně vyhovět, pokud zboží splňuje požadavky na vrácení.
- zboží by mělo být v originálním obalu
- zboží nesmí být manuálně poškozeno
Pokud by došlo k výměně dárku, který by nesplňoval požadavky na vrácení, nemusíme takovou reklamaci uznat a škoda by tím vznikla přímo čerpací stanici.
V případě jakýchkoliv pochybností proto raději zvolte stanovený postup vyřizování reklamací přímo společností REDA a.s.
Prosíme Vás, aby při odesílání reklamovaného nebo vráceného zboží od zákazníků zpět na Redu, se zboží balilo do krabic tak, aby se zabránilo jeho poškození při transportu. Pokud se zboží nezabalí vůbec nebo nedostatečně, dojde tak k jeho znehodnocení či poškození a poté není možné takové zboží dále použít nebo reklamovat u dodavatele.
Pokud by došlo takto špatně zabalené a cestou poškozené zboží, nemůžeme takovou reklamaci přijmout, vracíme okamžitě zpět na čerpací stanici a škoda by tím vznikla přímo čerpací stanici.
Děkujeme za pochopení a dodržení výše uvedeného
S pozdravem Váš SMART team

 

 


Vážení provozovatelé čerpacích stanic,

vzhledem k těmto informacím týkajícím se Corona viru bychom vás chtěly informovat, že pracujeme jako obvykle bez dopadu na vaše objednávky nebo úroveň služeb.

Jsme v kanceláři, sklad funguje také, zásilky jsou organizovány (máme vnitřní omezení, ale neměli byste cítit žádný rozdíl).

Pokud zůstane situace stejná, jsme připraveni k odeslání, importu objednávek, odpovědi na vaše e-maily. Celý tým je připraven a jsme tu pro vás 😉

V případě jakékoli změny vás budeme informovat.

Váš Smart team

_______________________________________________________________________________________________

Vážení provozovatelé čerpacích stanic,

info ohledně svozu a řešení reklamací z čerpacích stanic-viz. níže uvedené 2 články

  
Váš Smart team

_________________________________________________________________________________________________________

 

 REKLAMACE


Vážení provozovatelé čerpacích stanic,

 chtěli by jsme Vás informovat, že v případě reklamace Smart dárku, kdy se zákazník obráti přímo na čerpací stanici, je potřeba bezodkladně informovat společnost REDA a objednat ihned i svoz na e-mail: smart@reda.cz

. Doba na vyřízení reklamace je 30 dnů od vyplnění reklamačního listu, doba 30 dnů od převzetí reklamace od zákazníka. Jen společnost REDA a.s. je oprávněná řešit reklamace Smart dárků. Se zákazníkem je potřeba v každém případe vyplnit Reklamační list.


V případě, že zákazník požaduje výměnu kus za kus (hlavně u drobných položek menší hodnoty dostupných na čerpací stanici), můžete zákazníkovi vyjímečně vyhovět, pokud zboží splňuje požadavky na vrácení.

-          zboží by mělo být v originálním obalu

-          zboží nesmí být manuálně poškozeno

Pokud by došlo k výměně dárku, který by nesplňoval požadavky na vrácení, nemusíme takovou reklamaci uznat a škoda by tím vznikla přímo čerpací stanici.

V případě jakýchkoli pochybností proto raději zvolte stanovený postup vyřizování reklamací přímo společností REDA a.s.

 

Děkujeme za pochopení a dodržení výše uvedeného.

S pozdravem Váš Smart team

 __________________________________________________________________________________________

REKLAMACE

 

Vážení provozovatelé čerpacích stanic,

prosíme Vás, aby při odesílání reklamovaného nebo vráceného zboží od zakázníků zpět na Redu se zboží balilo do krabic tak,aby se zabránilo jeho poškození při transportu. Pokud se zboží nezabalí vůbec a nebo zabalí nedostatečně , tak dojde k jeho znehodnocení či poškození a není potom možné toto zboží dále použít či reklamovat u dodavatele.

Pokud by došlo takto špatně zabalené a cestou poškozené zboží, nemůžeme takovou reklamaci přijmout, vracíme okamžitě zpět na čerpací stanici a škoda by tím vznikla přímo čerpací stanici.

Děkujeme za pochopení a dodržení výše uvedeného

S pozdravem Váš SMART team

_______________________________________________________________-___

 DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ !!!

Vážení provozovatelé čerpacích stanic,

Aby byly Vaše objednávky expedovány včas je nutné objednávku odeslat nejpozději  každou středu  maximálně do 10.50 hodin dopoledne. Veškeré pozdější objednávky spadají do závozového termínu až na další týden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POZOR!!!

Důležitá změna v logistice na čerpací stanice

Od 1.5.2013 dochází k úpravě logistických podmínek při zasílání dárků na čerpací stanice. Minimální hodnota jedné objednávky musí byt 2500 Kč. K tomuto kroku se přistoupilo vzhledem na optimalizaci logistických nákladů.

________________________________________________________________________________

POZOR DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!!

Vážení provozovatelé čerpacích stanic,

tímto si Vás dovolujeme informovat, že došlo k 1.10.2010 ke změně vlastnictví dárků v rámci Smart programu f.Shell. Z toho důvodu Vám veškeré Vámi požadované zboží bude na základě objednávek fakturováno. Zároveň vždy po ukončení kalendářního měsíce po uzavřetí pohybů (tj . do 7-mého kalendářního dne následujícího měsíce) budou veškeré výdeje zboží za Smart dárky fakturovány naší společnosti. Proto pro možnost kontroly pohybů na Vašich čerpacích stanicích Smart dárků byla vytvořena nová jednoduchá aplikace zvaná "Portál". Na této webové aplikaci máte možnost kontrolovat jednotlivé výdeje a příjmy své čerpací stanice. Vše je popsáno v manuálu, který naleznete ZDE. Na portál se dostanete proklikem z odkazu "Portál" v pravé části e-shopu v sekci "Osobní menu". Systém Vás automaticky přesměruje na webové prostředí a nastaví čerpací stanici, pod kterou jste přihlášeni. Na portál je možné vstoupit pouze tímto způsobem. Portál vždy po uzavření pohybů pro předchozí měsíc vygeneruje Vašim jménem fakturu, kterou obrdžíte Vy jakožto vystavovatelé a my jako plátci na základě výdejů evidovaných pro příslušný měsíc na tomto portálu. Uzamčení možnosti editace výdejů je vždy k 7. dni kalendářního měsíce za předchozí měsíc.  Veškeré nesrovnalosti v skladových pohybech (v případě příjmů se obracejte na f.REDA, v případě výdejů na f.Shell - To: smartklub.cz@shell.com, je nutné řešit v daném měsíci, po uzavření období již nebude možné skladové pohyby měnit, tudíž ani vystavené faktury. F.Shell má na tento portál administrátorský přístup a může výdeje měnit okamžitě, stejně jako f.REDA příjmy.

____________________________________________________________________

Dovolte krátkou informaci o e-shopu se SMART odměnami, do kterého jste právě vstoupili. 

Společnost REDA a.s. vytvořila na základě požadavků SHELL elektronický systém objednávání SMART odměn prostřednictvím tohoto e-shopu. Tento systém usnadní celý proces týkající se SMART odměn, od objednávky až po doručení k dané čerpací stanici, ktera objednávku zadala.

Nová forma objednávání SMART odměn Vám přinese několik novinek, které Vám jistě budou užitečné:

  1. Při tvorbě objednávky se Vám nabízí pouze zboží, které je připraveno k okamžitému odeslání.
  2. Při plnění objednávkového koše vezměte, prosím, na vědomí, že v případě velké časové prodlevy (několik hodin) mezi plněním košíku a odesláním objednávky může dojít ke změně stavu  zásob. Změna stavu zásob nastává až při potvrzení objednávky. 
  3. Potvrzení Vaší objednávky obdržíte e-mailovou zprávou.
  4. Systém je možné využít i pro případné další skupiny zboží a to: POS materiály a  reklamní předměty, které slouží pro potřeby čerpací stanice.
  5. Do jedné objednávky je možné vložit jak Smart dárky, tak i reklamní předměty pro svou potřebu, ale v tu chvíli do objednávky „propadá“ automaticky dopravné. Takže dopravné a balné v tu chvíli platí čerpací stanice, nikoliv Shel
  6. O příchodu zásilky budete informováni e-mailovou zprávou.
  7. Každý uživatel bude mít k dispozici jednoduchou statistiku s kusovým členěním svých objednávek v e-shopu.
  8. V případě jakéhokoliv dotazu či při jakékoliv změně oprávněného uživatele použijte možnost odeslání zprávy v REDA info.
  9. Při ztrátě hesla zadejte požadavek na nové vygenerování hesla v odkazu "Zapomenuté heslo".
  10. Na této stránce, viz. níže, je jednoduchý přehled zboží, které je objednané u dodavatele.

 Věříme, že tento e-shop Vám pomůže urychlit a zjednodušit Vaši práci při objednávání SMART odměn.

Přejeme Vám mnoho úspěchů!