Systém právě provádí akci na pozadí, vyčkejte prosím dokud akce neskončí.

REDA e-shop
 

xxxxxxxxx




E-Shop

vítáme Vás....

Informace

1. Popis objednávání zboží pro uživatele

Po přihlášení uživatele do e-shopu Shell se výběr zboží provádí v sekci "Katalog", kde se zobrazí kompletní nabídka SMART odměn, které jsou skladem.

1.1. Sekce „ZBOŽÍ"

Pomocí vyhledávacího formuláře „Základní vyhledávání" zadejte požadované parametry zboží (název zboží, katalogové číslo, body nebo kategorii) a zadejte „vyhledat". Požadované zboží se vypíše v seznamu. Kliknutím na obrázek nebo název zobrazíte více informací o zboží včetně aktuálních skladových zásob a možnosti zboží přidat do Vašeho nákupního košíku.

Systém je možné využít i pro případné další skupiny zboží a to:

- POS materiály

- Reklamní předměty, které slouží pro potřeby čerpací stanice

 V současné době si čerpací stanice v CZ může do jedné objednávky vložit jak Smart dárky, tak i reklamní předměty pro svou potřebu, ale v tu chvíli do objednávky „propadá“ automaticky dopravné ve výši 79,-Kč bez DPH .Takže dopravné a balné v tu chvíli platí čerpací stanice, nikoliv Shell.

1.2. KATALOG

V této sekci jsou SMART odměny roztříděny dle aktuálního stavu. Kliknutím na ikony " Výprodej" vyhledáte konkrétní zboží v této sekci. Požadované zboží se vypíše do seznamu. Kliknutím na obrázek nebo na název zobrazíte více informací o zboží včetně aktuálních skladových zásob a možnosti zboží přidat do Vašeho nákupního košíku.


Tento postup výběru opakujte až do přidání všeho požadovaného zboží do nákupního košíku.

2. Sekce "NÁKUPNÍ KOŠÍK"  

Po ukončení výběru zboží přejděte do sekce „Nákupní košík", kde máte možnost kontroly vybraného zboží. Poté můžete přejít do sekce „Objednat" nebo „Vysypat".

2. Sekce „Návrh objednávky"

V této sekci má uživatel možnost změnit dodací adresu a případně doplnit poznámku. Po kliknutí na ikonu „Potvrdit objednávku" se dostane uživatel na dokončení návrhu objednávky zboží, které si vložil do nákupního košíku.

Po kontrole správnosti údajů, přechází uživatel do sekce „Objednat objednávku" nebo „Zpět a upravit".

3. Sekce „Objednat"

Po kliknutí na ikonu „Objednat" se zobrazí objednávka k vyřízení do REDA a.s., kde si může uživatel zkontrolovat naposledy správnost jeho výběru před samotným objednáním.

V závěru má možnost uživatel buď klinknout na ikonu „Zpět a opravit" nebo na ikonu „Odeslat objednávku". Po kliknutí na ikonu „Odeslat objednávku" uživatel odešle závazně objednávku k vyřízení do REDA a.s.

 

Po odeslání objednávky bude uživatel očekávat písemné potvrzení přijetí objednávky k vyřízení, termín dodání dle závozového plánu.